1 lip 2015

We Heart It

Hejka :) 
Pierwsze dni wakacji niestety  już za nami. Z racji tego, że zdjęcia z ostatniej sesji nie są jeszcze gotowe, postanowiłam zrobić dla Was kolaże, w których użyłam zdjęć z popularnej strony ( a może i nie tak popularnej) bądź aplikacji We Heart It. Jeśli nie słyszeliście jeszcze o tej stronie, to serdecznie Wam ją polecam! Znajdziecie tam grafiki na każdy temat, ja używam ich głównie jako tapet :)  Poniżej znajdziecie  to, co najbardziej kojarzy mi się z wakacjami. Wiadomo, że słowo wakacje u każdego znaczy co innego. Dla większości jest to długo wyczekiwany okres, inni obeszliby się bez niego ( podziwiam osoby, które nie potrzebują przerwy od nauki). Niektórzy spędzają je w domu, połowa wyjeżdża, a jeszcze inni od samego początku już wyczekują września. Ja natomiast należę do pierwszej i drugiej grupy, ponieważ połowę wakacji siedzę w domu, a drugą połowę spędzę w Bułgarii oraz w Częstochowie w rodzinnym gronie :) Mam nadzieję, że Wy tak samo jak ja, a chociaż większość miło spędzi ten wolny czas i będziecie się dobrze bawić, tego wam życzę! :D

Tymczasem uciekam, niektórzy jeszcze mają jakieś obowiązki, do zobaczenia niebawem :)



18 komentarzy:

  1. ja należe do osób którę lubią wychodzić dużo ze znajomymi :) siedzenie w domu to dla mnie strata czasu :/ czekam na zdjęcia z sesji ! :* pozdrowionka <3 http://vvictoriaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja na pewno wkrótce się pojawi, jeszcze się zastanowię które zdjęcia dodać, czy w plenerze czy nie. Również pozdrawiam i miłych wakacji :)

      Usuń
  2. We Heart It to moja ulubioną stronka. <3 Jak masz konto to podaj nazwę. :D
    Pozdrawiam, zapraszam http://onedirectionforeveryyou.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milkaax33 <-- We Heart It. Poleciła mi ją koleżanka, bardzo dawno temu ale do dziś z niej korzystam.

      Usuń
  3. ja wolałam stare we heart it ;c osobiscie wakacji jeszcze nie czuje ale mam nadzieje ze sie to zmieni jak pojade na Chorwacje ;0
    zapraszam do siebie :)
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sama ja też nie czuje wakacji. Chorwacja bardzo piękna, ja byłam w zeszłym roku. Byłam na wyspie Hvar :)

      Usuń
  4. Byłe w Bułgarii i mówie ci są tam takie dobre małe rybki jadłem je codziennie
    nazywają się caca i są przepyszne. W Bułgarii jest też fajnie bo jest pogoda zapewniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będą te rybki to na pewno spróbuję, a co do pogody to mam nadzieję że będzie słonecznie.

      Usuń
  5. Super sklejki, dużo bardziej wolę tą stronę niż np. Tumblra, którego jeszcze nie ogarniam :')
    Udanych wakacji!
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona jest naprawdę super, a jeżeli chodzi o Tumblra to ja tez go nie ogarniam. Wzajemnie :)

      Usuń
  6. O stronie słyszałam. Często korzystam z jej fotek. ;)
    Też chcę do Bułgarii. Weź mnie ze sobą. :D
    Widzę, że także zaczynasz. Zapraszam do siebie: http://skoszona-trawa.blogspot.com/
    Obserwuję i pozdrawiam, Atena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spakuję Cię do walizki :)
      Na pewno wpadnę, ja też pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie wiem, czy się zmieszczę, ale dzięki. :D

      Usuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji: http://skoszona-trawa.blogspot.com/2015/07/003-badz-dla-mnie-miy-ja-odwdziecze-sie.html#more
    Pozdrawiam, Atena.

    OdpowiedzUsuń
  8. blog bardzo fajny. śliczne kolaże i nagłówek też wygląda ciekawie. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 30 yr old Mechanical Systems Engineer Alessandro Laver, hailing from MacGregor enjoys watching movies like "Resident, The" and Listening to music. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń
  10. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń