25 gru 2015

Christmas

Święta ... ⛄🌲
Każdemu święta kojarzą się z czymś innym. Dla niektórych to śnieg, dla niektórych to prezenty, a dla innych to miła atmosfera i czas spędzony z rodziną.
Tak samo każdy z nas święta spędza inaczej, każda rodzina ma inne tradycje albo u każdego ktoś inny przynosi prezenty ( Dzieciątko, św Mikołaj itd ) Ale co to za święta bez śniegu. Nie czuć tek atmosfery świątecznej. Jak juz tak o atmosferze to zapomniałam powiedzieć o Kevinie. Każdy za was go pewnie chociaż raz wiedział, a są nawet tacy (jak ja) co oglądają go co roku w każde święta Bożego Narodzenia.
Na koniec mam dla Was kilka zdjęć, które kojarzą mi się zw świętami.
Zapraszam do komentowania. Powiedzcie jak Wy spędzanie święta ☺

6 komentarzy:

  1. bardzo klimatyczne inspiracje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje :)

    natalee01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Ja trochę ubolewam nad faktem, że święta się kończą, bo mimo braku śniegu były one dla mnie naprawdę bardzo miłe i jedne z najlepszych jakie kiedykolwiek spędziłam :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ten Kevin to już badziewie i nie mogę się doczekać kiedy inny film go zastąpi. ;p

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, klimatyczne zdjęcia *.*

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń